دانلود بانک صدای کانتکت Mercury Elements soundiron

دانلود بانک صدای کانتکت Mercury Elements soundiron

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

Mercury Elements یک گروه کر پسرانه ضبط شده بسیار عالی است که از ضروری ترین بخش های کتابخانه جامع مرکوری سمفونیک ما انتخاب شده است. این شامل حالت‌ها، استاکاتو و فضاهای کرال با طراحی سرسبز و پدها است که در یک رابط کاربری گرافیکی بصری پیچیده شده‌اند.

Mercury Elements یک گروه کر پسرانه ضبط شده عالی برای پخش رایگان Kontakt، Komplete Kontrol و پلت فرم صفحه کلید سری S توسط Native Instruments است. این کتابخانه به صورت دستی از ضروری ترین عناصر گروه کر پسران سمفونیک مرکوری ما انتخاب شده است. ما این کتابخانه را با دقت ساخته‌ایم تا یک تجربه موسیقی روان و به طور طبیعی بصری، با صدای کرال حرفه‌ای کودکان و مجموعه ویژگی‌های کامل، با ارزشی بی‌سابقه به شما ارائه دهیم.

Mercury Elements شامل یک موقعیت میکروفون نزدیک است که در یک سالن بزرگ برای درخشندگی، وضوح و یک لحن طبیعی ستاره ای گرفته می شود. با گروه کرال 25 صدایی پسران، با گروه برنده جایزه Pacific Boychoir ضبط شد. این شامل Sustains، Staccatos و Marcatos برای واکه‌های اولیه Ah، Eh، Oh و Oo، هم در دینامیک پیانو و هم فورته با دو برابر تغییرات دور در هر نت است. همچنین دارای لگاتو واقعی چند صدایی برای صداهای واکه Ah و Oo در هر دو دینامیک پیانو و فورته است. همچنین مجموعه‌ای از کلمات لاتین رنگی چند هجایی و استاکاتو با همگام‌سازی خودکار وجود دارد. و برای تکمیل این بسته عالی، مجموعه‌ای ضروری از جلوه‌های کرال کودکان و مجموعه‌ای انحصاری جدید از فضاها و پدهای کرال با طراحی صوتی امضا شده خود را قرار داده‌ایم. همه اینها در یک رابط کاربری انعطاف‌پذیر و کاربرپسند، با شکل‌دهی صدای قدرتمند و ویژگی‌های FX ساخته شده است.

photo 2024 03 27 17 47 23

سیستم عامل: ویندوز و مک 

تیم کرک: R2R

حجم: 2.3g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.