دانلود بانک صدای کانتکت کور و وکال Strezov Sampling Freyja Female Choir

دانلود بانک صدای کانتکت کور و وکال Strezov Sampling Freyja Female Choir

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

پس از گروه کر طوفان آخرالزمانی، گروه کر مردانه توانا WOTAN و گروه کر منحصر به فرد قومی بلغاری رودوپ، گروه کر زنان FREYJA نقطه عطف جدیدی را در مجموعه کرال معروف Strezov Sampling با تمرکز بر صداهای ملایم و احساسی گروه کر زنان رقم می زند.

متشکل از ده آلتو و ده سوپرانو، که همگی بخشی از بسیاری از جلسات ضبط گروه کر برای هنرمندانی مانند Two Steps from Hell هستند و در استودیوی جلسات صوفیه FREYJA ضبط شده است، استاندارد جدیدی را در نمونه‌گیری کرال معرفی می‌کند و تکنیک نمونه‌گیری چابک لگاتو را معرفی می‌کند که به کاربر این امکان را می‌دهد تا یکپارچه عمل کند. با هر هجای موجود در کتابخانه، لگاتو پلی فونیک بازی کنید.

photo 2024 03 27 20 16 33

سیستم عامل: ویندوز و مک 

تیم کرک: R2R

حجم: 8g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.