دانلود بانک صدای کانتکت گیتار Scarbee Jay-Bass native instruments

دانلود بانک صدای کانتکت گیتار Scarbee Jay-Bass native instruments

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

SCARBEE JAY-BASS منبعی مناسب برای صدای سیلی و بیس انگشتی است. این افزونه به طیف سازهای “پاور شده توسط KONTAKT” یک بیس جاز اواخر دهه 70 است که ماهرانه نواخته شده و نمونه برداری شده است. ایجاد شده توسط توماس اسکاربی. بر اساس Scarbee Red Bass، از ویژگی های پیشرفته اسکریپت نویسی که با SCARBEE PRE-BASS معرفی شده اند، استفاده گسترده ای می کند. SCARBEE JAY-BASS با سه موقعیت بلند کردن و تعداد زیادی تکنیک نوازندگی، همه چیز را در مورد صداهای باس با سیلی و انگشت در اختیار دارد.

صدای واقعی برای صدای باس واقعی و با انگشت بسیار مهم است. به همین دلیل است که SCARBEE JAY-BASS فقط مجموعه ای از نمونه های صدای ثابت نیست. این ساز با استفاده از ضبط‌های سیم‌های کامل یک باس جاز اواخر دهه 70، تغییرات صدایی را که هنگام حرکت بین فرت‌های کم و زیاد روی سیم بیس واقعی رخ می‌دهد، بازتولید می‌کند. به این ترتیب JAY-BASS “نقاط شیرین” مخالف را برای صدایی غنی و واضح که بسیار طبیعی است ارائه می دهد. JAY-BASS آنقدر واقع گرایانه است که حتی می توانید بین آکوردها حرکت کنید. SCARBEE JAY-BASS که از طریق DI ضبط شده است بسیار سازگار است و به راحتی در ترکیب قرار می گیرد، با یا بدون پردازش اضافی.

photo 2024 03 24 13 47 51

سیستم عامل: ویندوز و مک 

تیم کرک: R2R

حجم: 5.4g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.