دانلود بانک صدای کانتکت پرکاشن Soundiron – Cube

دانلود بانک صدای کانتکت پرکاشن Soundiron – Cube

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

Cube مجموعه‌ای از 521 نمونه ضربه‌ای پرکاشن تزیینی، ترد و تدارکات اداری است – به همراه FX، استینگرها، رایزرها و پدهای محیطی سرسبز از هنرمند موسیقی ساکن ما Juno VHS. هر صدا با استفاده از منابع با دقت انتخاب شده مانند کرانچ کاغذ، مداد کوبنده، دستگاه فکس، آبسردکن، لیوان کاغذی و انواع دیگر صداهای مربوط به دفتر طراحی شده است. از صدای تلق چند قرص اضطراب آخرتان، تا پدهای رویایی دلپذیر (تصور فرار از جهنم اتاقک شخصی خودتان)، کیوب تغییر شما را برای امتیاز بازی بعدی، آهنگ داغ یا انیمیشن عجیب و غریب شما پوشش داده است.

Cube که طیف متنوعی از صداهای پانچی، کلیکی، پینکی و گلیچ را در بر می گیرد، برای هر سبکی از تولید موسیقی هیبریدی یا الکترونیکی مدرن، از مینیمالیست، Trap، EDM، IDM، داب استپ، چیل ویو و گلیچ، تا پست راک، موسیقی متن، هیپ ایده آل است. موسیقی هاپ، سرعت پایین، دوبله و محیط. همچنین برای طراحی صدای علمی تخیلی و GUI SFX فوری برای بازی های ویدیویی و پروژه برنامه بعدی شما فوق العاده است.

photo 2024 03 24 14 42 21

سیستم عامل: ویندوز و مک 

تیم کرک: R2R

حجم: 0.2g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.