دانلود بانک صدای کانتکت ویولن Hyperion Strings Solo Violins soundiron

دانلود بانک صدای کانتکت ویولن Hyperion Strings Solo Violins soundiron

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

Hyperion Strings Solo Violins یک کتابخانه جهانی ویولن سولو است که برای همه ساخته شده است. دارای دو کتابخانه کامل ویولن انفرادی در یک، برای دوئت‌های واقعی و گزینه‌های لایه‌بندی غنی! ما آن را با دقت و دقت کامل ضبط، مهندسی و برنامه ریزی کرده ایم تا به معیار جدیدی در کیفیت و قابلیت پخش دست یابیم. ما به دنبال ایجاد تعادل ایده آل بین پالایش صیقلی و انسان گرایی طبیعی هستیم و حداکثر انعطاف پذیری خلاقانه، کاربرد پیشرفته و واقع گرایی صوتی را به شما می دهیم. با هر بازیکن، طیف کاملی از مفصل‌بندی‌های رنگی با جزئیات و عمیقاً چند نمونه، و همچنین مجموعه گسترده‌ای از عبارات ملودیک بداهه در طیفی از سبک‌ها، پویایی‌ها، تمپوها و کلیدها را ضبط کردیم.

این کتابخانه ویولن انفرادی سمفونیک یک اسب کاری قوی برای تولید موسیقی است که به خوبی به شما خدمت خواهد کرد، چه آهنگساز فعال، دانش آموز، تهیه کننده، ترانه سرا، معلم، تنظیم کننده، گروه موسیقی، طراح صدا یا فقط کنجکاو باشید که موسیقی خود را بسازید. از لحظه بارگیری آن برای لذت فوری بهینه شده است. طراحی ماژولار بصری و تقارن محتوا استفاده از آن را برای مبتدیان آسان می کند. با این حال، فهرست قوی، قابلیت‌های پویا، ابزارهای مدیریت بیان صرفه‌جویی در زمان، آکوستیک بسیار قابل تنظیم و مجموعه ویژگی‌های حرفه‌ای آن را در دستان آهنگساز باتجربه فوق‌العاده قدرتمند کرده است. Hyperion Strings Solo Violins صدایی صمیمی و قوی دارد که شبیه هیچ صدای دیگری نیست. دارای لحن قدرتمند و محدوده دینامیکی رسا است که می تواند متناسب با هر سبک یا سبکی شکل بگیرد. ما این رابط را با کنترل‌ها و گزینه‌های فضایی‌سازی، شبیه‌سازی محیط و موقعیت‌یابی فراوان مجهز کرده‌ایم تا به شما امکان می‌دهد صدا و کاراکتر مورد نیاز خود را شماره‌گیری کنید.

photo 2024 03 24 14 19 46

سیستم عامل: ویندوز و مک 

تیم کرک: R2R

حجم: 3.7g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.