دانلود بانک صدای کانتکت ویپر ویو Teletone Audio – Vespertone

دانلود بانک صدای کانتکت ویپر ویو Teletone Audio – Vespertone

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

1. Wurlitzer 200
یک Wurlitzer 200 قدیمی و سفارشی. سیگنال پیانوی الکتریکی هسته ای به کابینت اسپیکر مدل دانشجویی Wurlitzer وارد شد تا بتوانیم صدای خشک و صمیمی کلیدها را با جداسازی صدای تقویت شده ای که در یک اتاق آمپر مجزا ضبط شده بود ضبط کنیم. نتیجه ترکیبی زیبا از صداهایی است که به ندرت در یک ساز مجازی ضبط می شود.

2. ویبرافون دهه 1930
یک ویبرافون کمیاب و تقریباً یک قرنی که هنوز در شرایط فوق العاده و پر از حس و حال و نوستالژی است. ما با دست از تعدادی پتک انتخاب کردیم تا هم صدایی نرم و هم درخشان داشته باشیم. برای تقلید کامل از افکت ترمولوی نسخه اصلی از کلیدهای سرعت و عمق استفاده کنید.

3. جنکو سلست
یک سلست 4 اکتاوی زیبا که توسط جنکو ساخته شده است. ما صفحه عقب را برداشتیم تا هر حرکتی را با جزئیات دقیق ثبت کنیم. علاوه بر این، ما با یک جفت میکروفون تیوب قدیمی، تصویر استریوی گسترده ای از اتاق زنده را ثبت کردیم.

4. رودز 1970
یک پیانوی الکتریک چمدانی کلاسیک رودز که از طریق یک مسیر سیگنال قبل از سال 1975 ضبط شده است تا معتبرترین صدای قدیمی را که در بسیاری از صفحات کلاسیک شنیده می شود، دریافت کند.

photo 2024 03 23 18 13 39

سیستم عامل: ویندوز و مک 

تیم کرک: R2R

حجم: 3g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.