دانلود بانک صدای Best Service ( Sonuscore ) – Dark Horizon

دانلود بانک صدای Best Service ( Sonuscore ) – Dark Horizon

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

تاریکی کیهانی
سفر به آینده صدا به سرعت تیره و تار شد. در بهترین سرویس – Dark Horizon، توسط Sonuscore، موتور گروه معروف Elysion ربوده شده، تقویت شده و تبخیر شده است. با بقایای کیهانی در حال حرکت، افق تاریک آینده را در فضایی دیستوپیایی متشکل از باس‌های عظیم، آرپ‌های کیهانی و پدهای در حال حرکت شکل می‌دهد. آکوردهای ساده را به مناظر فضایی غیرواقعی و کابوس‌وار تبدیل کنید، در حالی که حرکت چرخ مد، زمان را خم می‌کند و شما را به گوشه‌های تاریک و نامتجانس خشم الدریچ می‌برد.

تنوع 80 ساز بیس-سنگین با قابلیت پخش فوری را تجربه کنید.

عمق بی نهایت بیش از 1.2 گیگابایت محتوای نمونه را تجربه کنید.

انعطاف پذیری 180 تم متحرک پیچیده و کاملاً قابل تنظیم را تجربه کنید.

Dark Horizon یک ترکیب باس سنگین زمین خردکننده است که با استفاده از سینت سایزرها و صداهای مختلف خم شده و منحرف شده و به مناظر صوتی جذاب و قسمت های پایین قدرتمند تبدیل شده است. Dark Horizon از همان موتور ELYSION ساخته شده است و یک پالت صدای تیره تر را با تنظیمات، تم ها و جلوه های جدید ایجاد می کند.

photo 2024 03 22 19 15 45

سیستم عامل: ویندوز و مک 

تیم کرک: R2R

حجم: 2g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.