دانلود بانک صدای کانتکت Woods of the Wild Library

دانلود بانک صدای کانتکت Woods of the Wild Library

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

جنبه زیبا و عرفانی موسیقی ارکسترال را با “Woods of the Wild”، آخرین گسترش به دنیای “The Orchestra Complete” آشکار کنید. این بخش نوآورانه بادی چوبی ضبط شده به صورت جداگانه برای یک پالت ارکستری غنی و کامل الزامی است. ما مفصل‌هایی با زبانه‌های سه‌گانه، ریپ‌ها و تریل‌ها را نه تنها برای بادی‌های چوبی، بلکه حتی برای سازهای بادی دیگر از جمله پیکولو، فلوت آلتو، و هورن انگلیسی ترکیب کرده‌ایم. پتک ها و سایر طبل های چوبی نیز در این مجموعه موجود هستند تا شدت وحشیانه ای را به میزان مناسب ارائه دهند.

photo 2024 03 22 19 09 19

سیستم عامل: ویندوز و مک 

تیم کرک: R2R

حجم: 6g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.