دانلود بانک صدای کانتکت ساز های شمال اروپا Best Services – Celtic Era

دانلود بانک صدای کانتکت ساز های شمال اروپا Best Services – Celtic Era

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

با Celtic ERA، ادواردو تاریلونته بار دیگر شما را به سفری جذاب در زمان می برد. این بار او به شمال به ریشه های فرهنگ سلتیک سفر می کند. این صداها در وسعت سرسبز و کوه های بلند ایرلند برای قرن ها پخش شده اند و اکنون با Celtic ERA در دسترس شما هستند.

پس از ایجاد کتابخانه های موفقی مانند Ancient ERA Persia، Forest Kingdom، Desert Winds، Epic World و ERA Legends قرون وسطی، ادواردو تاریلونته، متفکر نمونه، خود را وقف صدای اسطوره های نوردیک کرده است.

هر زمان که فلوت‌های غیرقابل انکار شنیده می‌شوند، به طرزی جادویی ذهن رویایی ما را با تصاویری از جزیره سرسبز و کوه‌های باشکوه شمال اروپا مسحور می‌کنند. از این رو، Celtic ERA انتخاب دسته ای برای موسیقی متن فیلم و موسیقی پس زمینه برای مستندهای تلویزیونی است که در این منطقه در حال اجرا یا مستقر هستند. چه پس زمینه تاریخی و چه داستانی، صداهای معتبر Celtic ERA قدرت تصاویر را به سطح جدیدی افزایش می دهد.

photo 2024 03 22 18 45 07

سیستم عامل: ویندوز و مک 

تیم کرک: R2R

حجم: 14g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.