دانلود بانک صدای انجین قانون Best Service – Qanun

دانلود بانک صدای انجین قانون Best Service – Qanun

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

قانون سازي است كه صداي مشرق زمين را مانند هيچ سازي منعکس مي كند. این بنا که به عنوان یک مزرعه چوبی طراحی شده و با سیم های 63 تا 84 ساخته شده است، از قرن دهم بر موسیقی شرق تأثیر گذاشته است. به هر حال، اولین تصویرسازی در فرهنگ لغت سوری توسط حسن بر بهلول مربوط به آن زمان است. امروزه صدای مشخص قانون همچنان نقش مهمی در موسیقی سنتی و مدرن شرقی دارد.

بسام ایوب، نوازنده سوری الاصل چند ساز، موفق شد این قانون را در دنیای مجازی قابل پخش کند. تجربه گسترده او در ضبط سازهای شرقی همراه با درک عمیق از تاریخچه و قابلیت نواختن آنها قبلاً با کتابخانه هایی مانند “عود عربی” و “ای عود عربی” ثابت شده است.

قانون با اصالت برجسته از نظر بازی پذیری و واقع گرایی تحت تاثیر قرار می دهد. با مجموع 22 مفصل، لایه‌های سرعت چندگانه و تا 16 دور روبین، این ماکت مجازی از Psaltery سنتی شامل تمام تیمبرهای اصلی است که این ساز فوق‌العاده را به یکی از معروف‌ترین سازهای چین‌دار در جهان تبدیل کرده‌اند.

هدف اصلی دستیابی به صدایی معتبر با بهترین قابلیت پخش ممکن بود، بنابراین آرتیکولاسیون ها به اجراهای ضبط شده و مفصل های قابل پخش آزادانه تقسیم می شوند. Microtunings یکپارچه قلب هر هنرمند حرفه ای مقام را تندتر می کند.

photo 2024 03 22 19 12 05

سیستم عامل: ویندوز و مک 

تیم کرک: R2R

حجم: 2g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.