دانلود بانک صدای ساز های آفریقا کانتکت Native Instruments NI West Africa

دانلود بانک صدای ساز های آفریقا کانتکت Native Instruments NI West Africa

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

روی ریتم تمرکز کنید
مجموعه کانون توجه: آفریقای غربی مجموعه‌ای از سازهای کوبه‌ای و ملودیک با نمونه‌برداری زیبا را به نمایش می‌گذارد که به صورت جداگانه یا به‌عنوان گروه‌های قابل تنظیم با الگوهای از پیش برنامه‌ریزی‌شده بسیار الهام‌بخش قابل پخش هستند. ریتم تمام سازهای کوبه ای نیز به راحتی از طریق ترتیب سنج داخلی برای ایجاد شیار چند ریتمیک فوری قابل ویرایش است.

این ساز واقعاً یک افزودنی باشکوه برای تولیدکنندگان موسیقی معاصر و سنتی است.

ابزارهای متمایز
مجموعه اسپات لایت: آفریقای غربی دارای سازهای کوبه ای از جمله djembe، dunun و زنگ است که می توان از آنها در گروه استفاده کرد. علاوه بر این شامل کالاباش و کرین است که می توان از آنها به عنوان ساز تکنوازی استفاده کرد. سازهای تن صدا ملودی های بی نظیر کورا، نگونی، بولون، بالافون و فلوت فولا را بازسازی می کنند.

صداهای هر ساز به دقت با جزئیات بالا نمونه برداری شده است، با امکان تغییر بین مقیاس های سنتی و رنگی برای سازهای تن به تن. WEST AFRICA ابزاری معتبر و آسان برای تولید ریتم های مدرن با صداهای سنتی بی انتها است.

photo 2024 03 20 14 51 05

سیستم عامل: ویندوز و مک

تیم کرک: R2R

حجم: 2g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.