دانلود بانک صدای کور و وکال کانتکت native instruments Choir Omnia

دانلود بانک صدای کور و وکال کانتکت native instruments Choir Omnia

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

تکامل آواز
OMNIA 40 خواننده را با جزئیات عالی، از ملایم‌ترین زمزمه‌ها گرفته تا احساسات پر از گلو، به تصویر می‌کشد. ترکیب های شخصی سازی شده خود را از مجریان زن و مرد بسازید که به چهار بخش سنتی تقسیم می شوند. این گروه کر بسیار پویا، شهودی برای نواختن و به اندازه کافی همه کاره است تا بتواند هر سبک موسیقی را به ثمر برساند. هجاهای جداگانه را اجرا کنید یا عبارات پیچیده و اجرایی را با Syllabuilder بسازید. OMNIA با همکاری Strezov Sampling ایجاد شد و در استودیوی Sofia Session ضبط شد.

بیان تفصیلی
از فیلم‌های فانتزی گرفته تا الکترونیک تجربی، آواز می‌تواند احساساتی را القا کند که یک موسیقی متن را می‌سازد یا می‌شکند. OMNIA در یک سالن ارکسترال با میکروفون های متعدد برای صدایی معتبر و همه کاره که سبک های مختلف موسیقی را پل می کند، ضبط شد. Sustain، marcato، staccato و staccatissimo با انواع هجاهای قابل پخش در دو حالت بازی ترکیب می شوند. آن را ساده نگه دارید، یا تحولات پیچیده ایجاد کنید. ادغام مفاصل، هجاها، و انتشار. تعداد زیادی از لایه‌های سرعت، انتقال صاف را به همراه Polyphonic True Legato و مجموعه‌های مفصلی گسترده تضمین می‌کنند.

photo 2024 03 19 18 22 57

سیستم عامل: ویندوز 

تیم کرک: R2R

حجم: 68g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.