دانلود بانک صدای ساز خاور میانه کانتکت Collection Middle East native instruments

دانلود بانک صدای ساز خاور میانه کانتکت Collection Middle East native instruments

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

رویکردی مدرن به صداهای سنتی
به سنت غنی موسیقی عربی، ترکی و فارسی دسترسی داشته باشید و محصولات خود را با میراث موسیقایی جذاب غنی کنید. مناظر صوتی سنتی با صدایی معتبر ایجاد کنید یا بافت های منحصر به فرد را به آهنگ های معاصر اضافه کنید.

ابزارهای متمایز خاورمیانه
با طراحی از طیف وسیعی از سازهای کوبه ای، ملودیک و زهی که به دقت ضبط شده اند، طعم اصیل خاورمیانه را به آهنگ های خود اضافه کنید.

کوبه ای
از طبل های جام و قاب گرفته تا طبل های کتری مینیاتوری و سنج های انگشتی، این مجموعه مجموعه ای از 15 ساز کوبه ای را ارائه می دهد. آنها را به صورت انفرادی یا به عنوان بخشی از گروه های متعادل پخش کنید. روی پخش کننده پیشرفته شیار ضربه بزنید تا با استفاده از الگوها و پرهای قابل ویرایش، آهنگی را به سرعت تولید کنید، سپس شیار، احساس و شدت را شماره گیری کنید. یک محیط قابل تشخیص فورا ایجاد کنید یا آهنگ های مدرن را با لمس خاورمیانه بسازید.

ملودیک
فورا شنوندگان خود را با سازهای ملودیک معتبر به سرزمین هایی که در شرق و غرب قرار دارند منتقل کنید. از میان نه ساز بادی و زهی انتخاب کنید. با استفاده از مقیاس‌های ربع تن و کوک‌های سنتی، صدای خاور میانه‌ای متمایز تولید کنید. با ترسیم انواع عبارات قابل تنظیم مناسب برای ژانرهای سنتی یا معاصر، آهنگ‌ها را به سرعت بسازید.

رشته های
طیف صوتی خود را گسترش دهید. گروه زهی شامل دو ویولن، ویولا و ویولن سل است که توسط یک گروه مشهور استانبولی ضبط شده است. عبارتی را برای شروع مونتاژ یک آهنگ یا ایجاد الهام برای نواختن خود انتخاب کنید. عبارت را در صورت نیاز سفارشی کنید. یک مقیاس جایگزین را انتخاب کنید تا به ترکیب خود یک شخصیت سنتی بدهید. ترکیب گروه را به دقت تنظیم کنید تا به تعادل مناسب برای تولید خود برسید.

آن را در KOMPLETE KONTROL بازی کنید
مجموعه SPOTLIGHT: ویژگی‌های عملکرد خاورمیانه در صفحه‌کلید KOMPLETE KONTROL سری S زنده می‌شوند. از پیش تنظیمات را در یک نگاه ببینید و صداها را از مرورگر بومی پیش نمایش کنید. دسترسی فوری به پارامترهای ابزار از دستگیره های نمایشگر. راهنمای نور کلیدهای تزئینی ملودیک را برای دست چپ نمایش می دهد و مقیاس انتخاب شده را برای سمت راست روشن می کند.

سیستم عامل: ویندوز و مک

تیم کرک: R2R

حجم: 6g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.