دانلود بانک صدای ساز های زهی کانتکت Spitfire LCO Strings library

دانلود بانک صدای ساز های زهی کانتکت Spitfire LCO Strings library

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

London Contemporary Orchestra Strings هر آنچه را که برای ساخت موسیقی زهی مجلسی پیشرفته نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. این کتاب که در میان کتابخانه‌های String ما منحصر به فرد است، ابزارهایی را به شما ارائه می‌کند که تکنیک‌های غیر متعارف و اجراهای خیره‌کننده یک گروه بسیار هیجان‌انگیز از نوازندگان را به تصویر می‌کشد. این کتابخانه با بیش از 100 بیانیه‌ای که قبلاً نمونه‌برداری نشده و به صورت پویا قابل کنترل است، مجموعه‌ای غنی از ضبط‌های متنوع را ارائه می‌دهد که هم فوق‌العاده قابل پخش و هم موزیکال هستند و به شما امکان دسترسی به پالت آزمایشی آن‌ها را می‌دهند. این کتابخانه شامل شش ویولن، چهار ویولا، سه ویولن سل و دو بیس، با ویولن سل در اکتاو است که به طرز ماهرانه‌ای در یک استودیوی فشرده و خشک در Spitfire HQ ضبط شده‌اند و به شما کنترل بیشتر و صدایی واضح و مدرن می‌دهد.

در طول دهه گذشته، ارکستر معاصر لندن با مجموعه‌ای از آهنگسازان، هنرمندان و برندهای معتبر همکاری کرده است و به خاطر همکاری طولانی‌مدت خود با Radiohead، و همچنین اجرای بازی‌ها و آهنگ‌های تنظیم شده در موسیقی‌های موفق از جمله Moonlight، There شناخته شده است. خون و زیر پوست خواهد بود.

سیستم عامل: ویندوز 

تیم کرک: R2R

حجم: 18g

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.