دانلود وی اس تی Spectrasonics Stylus RMX

دانلود وی اس تی Spectrasonics Stylus RMX

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

دانلود وی اس تی Spectrasonics.Stylus.RMX.v1.10.4d.R2R.part01.rar

Sylus RMX یک پلاگین ابزار مجازی کاملا جدید مبتنی بر شیار برای مکینتاش و ویندوز است. Stylus RMX اولین محصولی است که قدرت ترکیبی کنترل شیار را با فن آوری موتور شیار پیشرفته اسپکترونیکس (S.A.G.E)ارائه می دهد و کنترل جدیدی بر تولید و عملکرد شیار به کاربران می دهد.

تیم توسعه داخلی اسپکتروم، ابزار جدید را از پایه با ده ها ویژگی جدید از جمله طراح شیار زمین، یک رابط کاربری چند صفحه ای کاملا بازطراحی شده، یک کتابخانه اصلی جدید از صداها، که همگی با تمرکز بر ایجاد شیار در زمان واقعی و عملکرد ساخته شده اند.

تمام محصولات قرار گرفته در سایت از بهترین شرکت ها و موزیسین های تولید لوپ و سمپل تهیه شده و با حداکثر کیفیت در سایت وجود دارند.
دانلود این محصول نیم بها محاسبه می شود و پنجاه درصد حجم واقعی آن از اینترنت شما مصرف می شود.

سیستم عامل: ویندوز 

تیم کرک: r2r

حجم:  8g

نسخه: 2

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.