دانلود وی اس تی دریل diamond dragon

دانلود وی اس تی دریل diamond dragon

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

دانلود وی اس تی diamond dragon از شرکت u-he. این وی اس تی یک سینتی سایزر مشهور کلاسیک از شرکت drill jay cactus است که چند سالی است توجه علاقمندان به موسیقی را جلب کرده است و بسیاری آهنگسازان که به دنبال صدا های در فضای دریل و دارک و خشن و بیس های دیجیتال می گردند. همیشه برای طرفداران موسیقی دریل یکی از نزدیک ترین و بهترین انتخاب های آنها است و این وی اس تی را معمولا به عنوان سینتی سایزری خوب و استاندارد معرفی می کنند. 

وسیقی است و در سبک های مختلفی از موسیقی مورد استفاده قرار میگیرد و جهت استفاده ی آهنگسازان موج جدید موسیقی فارسی در اختیار شما قرار گرفته تمام محصولات قرار گرفته در سایت از بهترین شرکت ها و موزیسین های تولید لوپ و سمپل تهیه شده و با حداکثر کیفیت در سایت وجود دارند.

دانلود این محصول نیم بها محاسبه می شود و پنجاه درصد حجم واقعی آن از اینترنت شما مصرف می شود.

سیستم عامل: ویندوز و مک

تیم کرک: r2r

حجم: 482m

نسخه: 1.4.2

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.