5 ویژگی برتر و جدید اف ال استودیو 21

5 ویژگی برتر و جدید اف ال استودیو 21

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

اف ال استودیو 21
ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

اف ال استودیو 21 یا اف ال استودیو 20؟

اف ال استودیو 21 بالاخره بعد از مدتی طولانی توسط یک تیم گمنام روسی کرک شد و در اختیار هنرمندان و علاقه مندان به آهنگسازی قرار گرفت. بسیاری از استفاده کنندگان اف ال استودیو 21 عتقدند این تیم روسی کار خودش را سایر تیم ها که نسخه بیستم اف ال استودیو را کرک کرده بودند بهتر انجام داده و کرک این محصول روان تر و بهتر انجام می شود. اف ال استودیو 21 با این حال که از نظر ظاهری و در اولین نگاه تغییرات چندانی نسبت به نسل قبلی خود نکرده است اما ویژگی هایی دارد که اف ال استودیو 21 را از نسخه اف ال استودیو 20 متمایزمی کند. در این مقاله به این ویژگی ها می پردازیم.

1- امکان عوض کردن تم

اف ال استودیو 21

در اف ال استودیو 21 با رفتن به تنظیمات آن می توانید و حسابی شکل و شمایل نرم افزار خود را تغییر دهید. پیش از این آهنگسازان مجبور بودن تم ها را به کمک نرم افزار های خاصی روی اف ال استودیو خود اجرا کنند ولی حالا در اف ال استودیو 21 این قابلیت به راحتی در اختیار آهنگساز ها قرار گرفته است.

از تم های جدید این برنامه می توان به دارک مود و لایت مود و تیم های رنگ های بنفش و نارنجی و زرد اشاره کرد. برای هر آهنگسازی کار کردن در محیطی که دوست داشتنی تر و شخصی سازه تر شده باشد راحت تر به نظر می رسد و در اف ال استودیو 21 می تواند بیشتر از نسخه های قبلی این نرم افزار فضای آهنگسازی خودش را شخصی کند.

2- ویرایش صدا ها بدون استفاده از میکسر ترک

اف ال استودیو

در اف ال استودیو 20 شما برای کم و زیاد کردن صدای هر ویو فرمی که در موسیقی خود قرار می دهید مجبور بدید به یک میکسر ترک آن را لینک کنید و سپس در آنجا صدایش را کم و کنید. اما حالا می توانید بدون رفتن به میکسر ترک و با چند کلیک روی صدا آن را ویرایش کنید. همجنین مانند قابلیت فید این و فید اوت که پیش تر ایبلتون دیده بودیم در اف ال استودیو نیز از این به بعد وجود دارد.

همچنین با نزدیک کردن د صدا به یکدیگر اف ال استودیو 21 به صورت خودکار دو صدا را در هم فید می کند که موجب نرم تر شدن انتقال یک صدا به صدایی دیگر می شود.

این ویژگی می تواند برای کابران قدیمی اف ال استودیو اندکی بیگانه و پیچیده باشد اما بعد از مدتی مار کردن با اف ال استودیو 21 به شما قول می دهیم از این ویژگی جدید بسیار راضی خواهد بود. این ویژگی باعث می شود در وقت خود صرفه جویی کنید و مدام برای تغییرات کوچک در صدای خود به قسمت های مختلف اف ال استودیو نروید

3- پلاگین های جدید شرکت سازنده

پلاگین اف ال استودیو

در نسخه 21 اف ال استودیو تعدادی پلاگین جدید از سمت شرکت سازنده به آن اضافه شده که کیفیت خوبی دارند. یک نوع ریورب کلاسیک و فیزر و سکوآنسر و دیلی کلاسیک و کورس. همه ی این پلاگین ها در نسخه ی موجود در سایت نیو ویو به خوبی کار می کنند و با کرک کاملا مطمین در سایت قرار گرفته اند.

آهنگساز هایی که با اف ال استودیو 21 کار کرده اند بسیار از پلاگین luxreverb که به تازگی به این نر افزار اضافه شده شگفت زده شدند. ریورب این پلاگین شفاف و جالب به نظر می رسد.

4- نوار جستجوی جدید

photo 2023 06 15 16 50 17

در اف ال استودیو 21 شما می توانید راحت تر سمپل پک های خود را پیدا کنید. می توانید یک فولدر در نوار جستجوی خود ایجاد کنید یا سمپل های مورد علاقه خود را ستاره دار کنید که آسان تر پیدا شوند. این ویژگی پیش تر در بسیاری از داو ها بود و هم اکنون اف ال استودیو 21 به این ویژگی مجهز شده که اتفاق خوشایند و خوبی برای علاقه مندان به این نرم افزار به شمار می رود.

5- اضافه شدن زبان های مختلف

اف ال استودیو در نسخه جدید خود تصمیم گرفت زبان های بیشتری را پشتیبانی کند. هم اکنون اف ال استودیو 21 از زبان های اسپانیایی و آلمانی و فرانسوی و چینی پشتیبانی می کند. البته که این قابلیت چندان برای کاربران ایرانی مهم به شمار نمی رود اما می توان امید داشت که با توجه به این اقدام و علاقه نشان دادن کمپانی سازنده اف ال استودیو به بین المللی تر کردن این نرم افزار در آینده زبان شیرین فارسی هم به این نرم افزار اضافه خواهد.

آیا با نصب اف ال استودیو 21 پروژه های قدیمی پاک شود؟

خیر چنین اتفاقی نمیفتد فقط پروژه های ساخته شده نسخه جدید اف ال استودیو در نسخه قدیمی تر آن یعنی اف ال استودیو 20 دیگر قابل اجرا نخواهند بود. البته فکر نمی کنیم پس از نصب اف ال استودیو 21 به اجرا کردن پروژه های خود روی نسخه قدیمی تر نیاز پیدا کنید. چرا که می توانید اف ال استودیو 21 و اف ال استودیو 20 را همزمان در دسکتاپ خود داشته باشید.

اف ال استودیو 21 را از کجا دانلود کنم؟

ما به شما پیشنهاد می کنیم نسخه جدید اف ال استودیو را از همین سایت و از لینک زیر دریافت کنید. این نسخه توسط تیم پشتیبانی ما در سیستم های مختلف تست شده است کاملا و سالم و امن کار می کند. همچنین آموزش نصب درستی از آن به همراه حل تمام مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید در آن قرار دادیم.

می توان از اف ال استودیو 21 و 20 در کنار هم استفاده کرد؟

بله استفاده از هر دوی آنها در کنار هم هیچ مانعی ندارد و برای نصب نسخه جدیدتر اف ال استودیو اهمیتی ندارد که نسخه قبلی را پاک کنید یا نه. تیم ما هر دو نسخه را روی چند سیستم مختلف نصب کرد و هچ مشکل یا اختلالی مشاهده نشد و همه چیز کاملا به درستی کار می کرد.

اف ال استودیو 20 بهتر است یا اف ال استودیو 21؟

در نهایت به نظر ما اف ال استودیو 21 و اف ال استودیو 20 علاوه بر ظاهر از نظر کارایی تفاوت های بسیاری کرده اند که برای هر علاقه مندی به کار کردن با داو و آهنگسازی این امر را واجب می کند حتما از نسخه جدید این نرم افزار محبوب دیدن کنید.

همجنین در اف ال استودیو 21 بسیاری از فرآیند ها مانند لود شدن پلاگین ها و ی اس تی ها و پیدا کردن آنها روان تر و نرم تر انجانم می شود که به دلیل کرک حرفه ای تیم روسی است.

می توانید برای توضیحات بیشتر درباره چگونگی کار کرد و آپدیت های نسخه جدی اف ال استودیو 21 به سایت آن مراجعه کنید و از آپدیت اف ال استودیو 21 با خبر شوید.

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.