بهترین نرم افزار های آهنگسازی و ساخت موزیک ( 5 daw برتر )

بهترین نرم افزار های آهنگسازی و ساخت موزیک ( 5 daw برتر )

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

بهترین نرم افزار های آهنگسازی و ساخت موزیک ( 5 daw برتر )
ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود
بهترین نرم افزار های آهنگسازی و ساخت موزیک ( 5 daw برتر )

بهترین نرم افزار های آهنگسازی و ساخت موزیک ( 5 daw برتر )

باز ها از خود پرسیده اید بهترین نرم افزار برای شروع آهنگسازی چیست و افراد مشهور با چه مرک افزاری آثار خئد را تولید می کنند. در ابتدای این مطلب باید بگوییم علی رغم وجود نرم افزار های آهنگسازی زیاد، تمام آنها خروجی یکسانی به شما می دهند و قرار نیست با تعویض و جا به جایی در کیفیت موسیقی شما تغییری ایجاد شود.

به فرض هیچ نرم افزاری نمی تواند بیس ضعیف را در نواحی فرکانس low برایتان بوست کند، یا کاری کند کیک و بیس اتان با یکدیگر خوب صدا بدنند. همه ی اینها بستگی به خودتان دارد. اما بدون شک هر آهنگسازی نیاز به محیطی دارد که در آن راحت می تواند کار کند و این دلیل می تواند سلیقه های مختلف در نرم افزار های آهنگسازی مختلف را توجیه کند.

اگر نمی دانید daw چیست میتوایند به لینک زیر بروید 

نرم افزار آهنگسازی چیست؟

اف ال استودیو
قطعا اف ال استودیو مشهور ترین نرم افزار آهنگسازی است که تا کنون ساخته شده. پرودیوسر های زیاد به ویژه در سبک های ترپ و الکترونیک از آن استفاده می کنند و محبوبیت بالای بین آهنگساز ها و مهندسین صدا دارد.

بزرگترین علت محبوبیت اف ال استودیو سادگی رابط کاربری و کارکرد آن است. اف ال استودیو اولین نرم افزار آهنگسازی ای بود که قابلیت لوپ کردن ملودی ها و صدا ها را به خودش اضافه کرد و به همین علت در سبک هایی از موسیقی که لوپ مدام تکرار می شود، محبوبیت بالایی پیدا کرد. به ویژه سبک ترپ که در اوایل دهه 2000 کم کم در حال محبوب شدن بین عوام مردم بود و اف ال استودیو به تازگی اولین نسخه های خود را داده بود و تمام تمرکز را هم روی قابلیت لوپ گذاشته بود که برای آهنگسازان قابلیتی فوق العاده جدید به حساب می آمد.

دانلود اف ال استودیو

ایبلتون
احتمالا دیده اید که بسیاری از دیجی های همش و موسیقی الکترونیک و پرودیوسر های لو فای از ایبلتون استفاده می کنند. دلیل بزرگ این اتفاق، دو ویژگی متمایز ایبلتون است. ایبلتون رابط کاربری به خصوص و جالبی دارد، که علی رغم رنگ و بوی کلاسیکش، کارایی و تجربه مدرنی دارد. کار کردن با شکل ویو فرم ها و گرید های سفید و سیاه ایبلتون حس جالبی به هر آهنگسازی می دهد.

دومین قابلیت مهم ایبلتون، دیجی مود یا مود اجرای زنده آن است. ایبلتون نرم افزاری ست که اکثر دی جی های مشهور دنیا از آن استفاده می کنند، مانند مارشملو و کشمیر. همچنین به همین دلیل در کنسرت ها پر طرفدار ترین نرم افزار آهنگسازی مورد استفاده است.

دانلود ایبلتون

کیوبیس کیوبیس همیشه بزرگترین رقیب اف ال استودیو بوده است. رابط کاربری قابل قبول و خوبی دارد و همیشه نیز طرفداران خودش را داشته. با این حال که چندان ویژگی ها و تمایز هایی با دیگر نرم افزار های آهنگسازی ندارد، اما همیشه توسط برخی از آهنگسازان به ویژه آهنگساز های پاپ و راک اند رول به باقی نرم افزار ها ترجیح داده شده. محیط استاندارد و قابل قبول کیوبیس، همچنین بانک وی اس تی دیفالت آن احتمالا از مهم ترین ویژگی های آن است. بیشتر استفاده کنندگان کیوبیس مهندسی صدا و مهندسین میکس و مستر اند.

دانلود کیبویس

ریزن استودیو
از قدیمی ترین و با سابقه ترین نرم افزار های آهنگسازی ست و احتمالا آهنگسازانی که سال ها پیش آهنگسازی را شروع کرده اند بسیار نام این نرم افزار را شنیده باشند. بسیاری از پرودیوسر های قدیمی همچنان ترجیح میدهند با ریزن استودیو کار کنند و نرم افزار دیگری را به آن ترجیح نمیدهند. ریزن استودیو رابط کاربری ساده و قدیمی تری نسبت به سایر نرم افزار ها دارد اما حرفه ای تر به نظر می رسد. همچنین بسیاری از تنظیم کننده ها و آهنگسازان مشهور و با سابقه از آن استفاده می کنند. آهنگسازانی که قطعا اسم آنها را در روز بار ها و بار ها می شنوید.

دانلود ریزن استودیو

لاجیک پرو
لاجیک از بهترین نرم افزار های ساخت موسیقی است، اما فقط رو کامپیوتر های مک و ساخت اپل در دسترس است. با این حال که این نرم افزار را یک شرکت تخصصی در زمینه موسیقی نساخته است و کمپانی اپل آن را توسعه داده، اما حسابی از رقیبان خودش دارد فاصله می گیرد و به محبوب ترین نرم افزار تبدیل می شود. در واقع بیشتر پرودیوسر های آمریکایی و موفق، تصمیم می گیرند از کامپیوتر های مک به جای ویندوز استفاده کنند و به همین دلیل انتخاب اول آنها لاجیک می شود.

لاجیک هم محیط فوق العاده ای برای آهنگسازان دارد و ویژگی های منحصر به فردی مانند Dolby Atmos برای سه بعدی و استریو کردن صدا دارد که آن را یک قدم بزرگ از سایر نرم افزار ها جلو تر می برد. در کل اگر شما از کامپیوتر های مک استفاده می کنید، سعی کنید لاجیک انتخاب اولتان باشد.

دانلود لاجیک پرو

در نهایت بهترین نرم افزار کدام است

بهترین نرم افزار های آهنگسازی و ساخت موزیک ( 5 daw برتر ) در این لیست عرفی شدند. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم فرقثی ندارد شما با چه چیزی موزیک خود را تولید می کنید چون افراد مشهور زیادی از هر یک از این نرم افزار ها استفاده می کنند و موسیقی های پرطرفداری ساخته اند. این بستگی به خودتان دارد که با امکانات و رابط کاربری کدام یک راحت ترید.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.