دانلود وی اس تی reFX Nexus 4 نسخه چهارم

دانلود وی اس تی reFX Nexus 4 نسخه چهارم

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

شما هم اکنون می توانید با دانلود وی اس تی refx nexus 4 از شرکت refx  به دنیای جدیدی از صدا های شگفت انگیز وارد شوید. ابن وی اس تی از مشهور ترین و پرطرفدار ترین وی اس تی های آهنگسازی است که شرکت سازنده ی آن چند سالی است با ارایه نسخه های سوم و چهارم آن دوباره به محبوبیت این وی اس تی پر سابقه افزود و بر هر یکاز این دو وی اس تی بانک صدا های قابل قبولی را ارایه داد که می توان از انها در اکصر سبک های موسیقی استفاده کرد.

یکی از مهم ترین دلالی محبوبیت نکسوز پس از اینکه توسط هنرمندان خوب زیادی پیش تر استفاده شده و آهنگ های مشهوری مانند هیت ترک های لیل یوزی ورت با آن نیز ساخته شده اند. بانک صدای جامع و عظیم این وی اس تی است که از تنوع فوق العاده ای برخوردار است موجب شده است که حجم بسیار بالا تری نسبت به سایر وی اس تی های آهنگسازی داشته باشد و این حجم با اضافه شدن بانک صدای ها به صورت مستمر توسط کمپانی در حال افزایش است.

هر چند نکسوز وی اس تی مشهور و قابل قبول به شمار می رود به علت حجم بالای آنها ممکن است برای کسانی که حافظه مناسب را ندارند پیشنهاد نشود و قطعا نصب و استفادذه از چند وی اس تی دیگر با حجم های پایین تر می تواند بهتر از استفاده ی از نکسوز باشد. اما اگر نگرانی برای فضای این وی اس تی ندارید. این وی اس تی می تواند انتخاب خوبی برای تولید سبک های بسیاری از موسیقی باشد.

دانلود وی اس تی nexus 4 با بانک صدای کامل آن از سرور های نیو ویو امکان پذیر است. امیدواریم با دانلود وی اس تی nexus 4 لحظاتی خوبی را در ساخت و تولید آهنگ تجربه کنید

ویژگی های مهم وی اس تی

با دانلود وی اس تی refx nexus 4  می توانید از تعداد زیادی اسکین استفاده کنید که به وسیله ی آنها وی اس تی اتان را تا حد امکان شخصی سازی شود و ظاهری جالب تر داشته باشد.

در نسخه ی چهارم دانلود وی اس تی refx nexus 4 همچنان می توانید از صدا های استفاده شده در نسخه های قدیمی تر مانند refx nexus 3 و refx nexus 2 نیز استفاده کنید و این وی اس تی از صدا های نسخه قبلی به طور مستقیم(در صورتی که بانک صدای نسخه قبلی رو دسکتاپتان باشد دیگر نیاز به ایمپرت موجود ندارد و در این نسخه اجرا می شود) و از صدا های نسخه دوم به ظور غیر مستقیم و با فرمتی جدید استفاده می کند که هر دوی آنها در بانک صدای 170 گیگابایتی قرار کرفته توسط نیو ویو پیدا می شوند

تنوع بالا صدا های refx nexus 4 یا به عبارتی نکسور چهار کاری می کند که شما در تک تک پروژه هایتان از آن استفاده کنید. فرقی ندارد که به موسیقی ترپ علاقه داردی یا هاوس یا حتی کلاسیک تر مانند راک ان رول و اولد اسکول. شما می توانید این سبک ها را به وسیله بانک صدای جامع این وی اس تی تولید کنید. با دانلود وی اس تی refx nexus 4 به صورت مداوم پریست و ها و بانک صدای ها مختلف ارایه می دهد گه می توانید از آنها استفاده کنید.

در آخر دانلود وی اس تی refx nexus 4  به کسانی پیشنهاد می شود که فضای ذخیره سازی بالایی در دسکتاپ خود دارند و به دنبال مجموعه ای عظیم برای سبک های الکترونیک مانند ترپ و هوس می گردند. با دانلود وی اس تی refx nexus 4 شما به مجموعه ای عظیم از بانک صدای ها دست پیدا می کنید که روز به روز به تعد آنها اضافه می شود و سبک های بسیاری از موسیقی را پوشش می دهد. در پایان  دانلود وی اس تی refx nexus 4  از سرور های سریع و نیم بها نیو ویو قابل انجام است.

دانلود وی اس تی refx nexus 4

سیستم عامل: ویندوز 

تیم کرک: rev3

حجم: 204G

نسخه: 4.5.4

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.