دانلود اف ال استودیو 21 (با کرک امن و مطمئن) Image-Line FL Studio

دانلود اف ال استودیو 21 (با کرک امن و مطمئن) Image-Line FL Studio

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

پیش از این ما در مقاله ای امکانات اف ال استودیو 21 را بررسی کردیم

دانلود اف ال استودیو 21 هم اکنون از نیووی امکان پذیر است. نرم افزار  Image Line FLStudio Producer.Edition از بهترین داو ههای موجود در جهان آهنگسازی ست و میلیون ها پرودیوسر و آهنگساز در سرتاسر دنیا به کمک اف ال استودیو موزیک می سازند. دانلود اف ال استودیو 21 و تغییر داو شما از هر نرم افزاری به این نرم افزار می تواند آینده شغلی شما را در زمینه آهنگسازی تغییر دهد.

اف ال استودیو ساختاری آسان تر دارد و نسبت به سایر داو ها پیچیدگی بالایی ندارد. پلانگین هاو وی اس تی های بسیاری هم سالانه برای آن عرضه می شوند که در سایت ما موجودند.

دانلود اف ال استودیو 21 به تمام علاقه مندان به موسیقی و ساخت آن و کاربران اف ال استودیو 20 پیشنهاد می شود.  اف ال استودیو 21 از نسخه سابق خود نرم تر اجرا می شود و قابلیت جالبی مانند انتخاب تم و رنگ برنامه و ستاره دار کردن سمپل هادارد. همجنین جند پلاگین جذاب و مهم به آن اضافه شده اند.

اف ال استودیو بهترین نرم افزار آهنگسازی است؟

دانلود اف ال استودیو 21

هنرمندان زیادی از اف ال استودیو استفاده می کنند. نمیتوان گفت دانلود اف ال استودیو 21 می تواند شما را هنرمندی مشهور و توانا کند و بعد از نصب اف ال استودیو 21 شما به بهترین داو جهان دسترسی دارید.

دانلود اف ال استودیو 21 آغاز ماجرای طولانی و پیجیده شماست. آهنگسازی علم سختی ست که با تلاش بسیار می توانید در آن ماهر شوید و نرم افزار ها معمولا کوچک ترین دخالتی در کیفیت کار هایتان ایجاد نمی کند. اما اف ال استودیو 21 یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه است که پلاگین های دیفالت خوبی دارد و ساختاری ساده تر دارد که شما را در ساخت موسیقی ای خوب و گوش نواز یاری می رساند.

از قابلیت های اف ال استودیو می توان به:

  • پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی رایج
  • پشتیبانی از صداهای چند کاناله در نرم افزار
  • امکان ضبط صدا و یا دریافت از سیستم های صوتی دیگر
  • ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
  • پشتیبانی از دالبی دیجیتال
  • وجود ده ها پلاگین مختلف و قابلیت دریافت آن ها از سایت سازنده
  • امکان بهره گیری از ده ها افکت صوتی با موضوعات مختلف

 

فناوری های پشتیبانی شده در FL Studio
FL از فناوری های VST/VSTi/VST2، DXi، DXi2، MP3، WAV، OGG (تنها به عنوان ورودى)، MIDI، ASIO و ASIO 2 پشتیبانى می کند.

چگونه اف ال استودیو را نصب کنیم؟

اف ال استودیو در نسخه 21 خود آموزش نصب چندان پیچیده ای ندار. کافی است فایل نصب آن را اجرا کنید و سپس طبق مراحلی که برای نصب هر چیزی تا کنون رفته اید پیش بروید. اما اف ال استودیو 20 آموزش پیچیده تری دارد که در بسته دانلودی آموزش آن را قرار دادیم. همچنین با دانلود اف ال استودیو 21 فایلی با راهنمایی های جهت نصب صحص این نرم افزار در آن قرار دادیم.

در کرک جدید تیم روسی نصب آن به شدت آسان تر شده و همچنین تمام قابلیت های اف ال استودیو نسبت به نسخه سابق نرم تر اجرا می شود. مانند پلاگین ها و وی اس تی ها یا لود کردن سمپل ها.

برای توضیحات بیتش رمی توانید به سایت سازنده آن مراجعه کنید

سیستم عامل: ویندوز 

تیم کرک: rev2

حجم: 1g

نسخه: 20.9.2

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.