دانلود نسخه دوم وی اس تی ReFX Nexus 2 pack

دانلود نسخه دوم وی اس تی ReFX Nexus 2 pack

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

وی اس تی nexus 2 از refx از وی اس تیهای خاطره انگیز سبک ترپ است. قطعا کسانی که تا چند سال پیش برای اولین بار پروداکشن موسیقی را شروع کردند یکی از اصلی ترین ابزار های ساخت موسیقی برای آنها این وی اس تی بوده است. این وی اس تی بانک صدای شرکتی و پیش فرض خوبی دارد و شرکت سازنده تا سالها نیز برای آن اکسپنشن های خوب و جذابی منتشر کرد. اما حالا که نسخه های سوم و چهارم این وی اس تی منتشر شده اند و در سایت نیو ویو نیز هر دو نسخه ی جدیدتر وجود دارند. شرکت سازنده سعی می کند بیشتر وقت خودش را برای نکسوز های جدیدتر بگذارد و چند سالی می شود که آپدیتی برای این وی اس تی ارایه نداده است. همچنین با آمدن وی اس تی های جدیدتر  و به روز شدن صدا های نکسوز کمتر کسی از نکسوز دو استفاده می کند. چرا که خیلی ها معتقدند صدا ها و پریست های این وی اس تی دیگر قدیمی شده است و نمی توان با این وی اس تی با مارکت ترپ و موسیقی الکترونیک امروزه رقابت کرد. البته که این وی اس تی به دلیل حجم کمتر نسبت به سایر نسخه های خودش و بانک صدای کامل و پیشینه خوبش در ساخته شدن چندی از بهترین موسیقی های دهه همچنان طرفدار های خاص خودش را دارد.

سیستم عامل: ویندوز

تیم کرک:

حجم: 31.6G

نسخه: 2.2

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.