دانلود مجموعه وی اس تی arturia v collection 9

دانلود مجموعه وی اس تی arturia v collection 9

برای کاربران ویژه

تعرفه نیم بها

ثبت درخواست پشتیبانی و پیشنهاد
رفتن به بخش آموزش های نصب عمومی
دانلود این فایل و سایر فایل های سایت تنها برای مشترکان ویژه امکان پذیر است
ترافیک دانلود این محصول در صورت خاموش بودن vpn نیم بها محاسبه می شود

arturia v collection 9 از شرکت arturia.  در این پکیج دو وی اس تی prophet v3 و prophet vs که قبلا معرفی شده بود وجود دارن و نصب جداگونه ندارن. یکی از بهترین مجموعه وی اس تی های شبیه سازی شده ی آهنگسازی است. اگر گرما و جدابیتت صدا های سینتی های سایزر کلاسیک را در سال 2023 با رابط کاربری ای بی نظیر میخواهید آرتوریا وی کالکشن بهترین وی اس تی برای شماست. مجموعه از بهترین وی اس تی های دهه نود و هشتاد میلادی که قطعا زمان اوج گرفتن موسیقی آمریکایی به کمک سینتی ها بوده است. به همراه چند هزار پریست آماده در اختیار شما قرار می گیرد و با آنها می توانید از هاوس تا ترپ موسیقی های شگفت انگیزی بسازید که رنگ و بوی آثار کلاسیک را نیز داشته باشند.

سینتی سایزر حتی در زمان خود نیز اختراعی مهیج به شمار می رفتند و کار کردن با آنها برای هنرمندان جالب اما بغرنج بود. اکنون تمام آن نسخه های قدیمی که در بسیاری از آثار خاطره انگیز راک اند رول دهه نود میلادی مانند کار های بند مشهور پینک فولید یا حتی امروزه در کار های ترویس اسکات سافتاده می شدند و می شوند با طراحی همیشگی اشان در اختیار هنرمندان قرار گرفته است.

سیستم عامل: ویندوز 

تیم کرک: R2R

حجم: 14G

نسخه:9

رمز فایل: newwavecc

فایل آموزش در فایل

NEWWAVECC.IR

قرار دارد.

جعبه دانلود

محتوای این بخش فقط به مشترکان ویژه نمایش داده می شود. پیشنهاد می شود در سایت نیو ویو عضو شوید و به هزاران وی اس تی و پلاگین و … دسترسی پیدا کنید 🙂

نقد و بررسی کاربران

برای اولین بار که با مجموعه آرتور یا روبه رو شدم، فکر کردم یه مجموعه بی کیفیت شبیه سازی شده از نسخه های کلاسیکه (مثل کلی شرکت دیگه که دارن تولید می کنن وی اس تی به این سبک)، البته اطلاعات بالایی هم از سینتی سایزر ها نداشتم و فکر می کردم دیگه قدیمی شدن. یک بار کل مجموعه رو نصب کردم و بعد چند ساعت پاکش کردم. البته مجموعه ای که من نصب کردم نسخه هفتم بود که کرکش پر از ایراد بود و نصبش خیلی دردسر داشت و تهش خیلی از سینتی سایزر ها صدا نمی دادن.
بعد از پاک کردنش اما دلایلی واسم بوجود اومد که باعث شد نصبش کنم دوباره و بعد از مدتی استفاده محبوب ترین وی اس تی های من شن.
اولین دلیل: من طرفدار ترویس اسکات و کانیه وست توی موسیقی آمریکا بودم، یوتیوبری وجود داره به نام iden kenwaya که آهنگ های مشهور رپر ها رو تا حد زیادی ریمیک کرده. یسری از ریمیک هاش هم برای این دو تا رپره. تو ویدیو های اون متوجه شدم کانیه( توی آلبوم های اخیرش) و ترویس اسکات توی بیت هاشون که توسط مایک دین زده شده خیلی از سینتی سایزر استفاده می کنن. و مایک دین ملودی ترک stop trying tobe god رو با کدوم وی اس تی زده؟ جونو سیکس آرتوریا
دلیل دوم: خیلی زود توی سال 2022 یه موج جدیدی از موسیقی توی آمریکا شکل گرفت که افتاد به جون همه ی آرتیستا و الان همه ی لیبلا یدونه رپر درجه یک از اون نسل دارن. (البته شروع این موج از ۲۰۱۸ بود فکر می کنم) موج ریج رپ آمریکا که با رپرایی مثل پلی بوی کارتی شد و بعد رسید به ئیت و سوفایگو(عضو لیبل ترویس اسکات) و کن کن و دیستروی لانلی( عضو لیبل پلی بوی کارتی)… و بیت های همه ی این رپرا با لید و سینت های دیستورت درست میشد. و اما bynx و fl1thy که از پرودیوسر های مشهور این نسل بودن قبل از ماجرای های تولید وان شات و پریست های سروم توسط شارک بوی و سانبوی، از وی اس تی های آرتوریا استفاده می کردن ( از همهی پرودیوسرایی که نام بردم چند تا درام کیت و لوپ کیت و وان شات کیت توی سایت هست، و نیو ویو خیلی از پرودیوسرای مشهور و تاثیر گذاری که نمی شناسید سمپل پک داره..)
دلیل سوم: قبل از اینکه سیکس کارتل(لیبل کاگان) انقد مشهور شه، پرودیوسراش تو یوتیوب ویدیو آموزشی میذاشتن، تو یکی از ویدیو ها یکی از پرودیوسر ها برای ساخت دریل! از آنالوگ لب استفاده کرد، و بعدن دیدم توی چند تا ویدیوئه دیگه کاگان بیشتر بیت هاشو با آنالوگ لب می زنه! همچنین مور شاهین که پرودیوسر پوبون و لیتو و کچی بیتز و امیر خلوت و.. بوده از آرتوریا کالکشن خیلی استفاده می کنه.
پس آرتوریا کالکشن صرفا واسه ساخت موسیقی های سینتی سایزری مثل ریج و هاوس نیست، و کلی باهاش ترپ و دریل ساخته شده.
بعد از همه ی این ها من آرتوریا کالکشن رو دوباره نصب کردم، و خب تا امروز که من از سبک های سایبرپانک تا لوفای فعالیت کردم، همیشه پای ثابت بیت های من آرتوریا بوده.
با تشکر از نیو ویو 🙂

moein.k

در صورت وقوع مشکل در اشتراک در پنل کاربری خود به ما اطلاع دهید.

در نیو ویو تنها محصولات کرک شده توسط تیم های معتبر کرک  منتشر شده و حتی با وجود تست محصولات وظیفه ی کرک آن بر عهده ی نیو ویو نیست پس نمی تواند از فایل پشتیبانی کند.

در صورت وقوع مشکل در نصب وی اس تی و پلاگین ها ابتدا بار دیگر فایل NEWWAVECC.IR.TXT بررسی کرده و در صورت رفع نشدن مشکل به پشتیبانی ما پیام دهید تا کمکتان کنیم.

قبل از نصب محصولات کرک شده آنتی ویروس خود را خاموش کنید. مهم ترین دلیل نصب یا کرک نشدن محصولات روشن بودن آنتی ویروس است.